2010. május 29., szombat

25.

Hogy pozitív dolgokról is szó essék, itt volt a szülinapom és nagyszerűen telt. Két éve, amikor az Erasmusos barátaimmal Dániában ünnepeltem összevonva hármónk szülinapját, nagyon jól éreztem magam. Idén Spanyolországban azt gondoltam, hogy nem lesz igazán társaságom, bulizni nem járok, mert itt nem szeretek, így a szombatot egy Vörös Keresztes a délutánba nyúló tanfolyam után otthon töltöttem és töprengtem a dolgaimon. Nem hívtam át senkit. Vasárnap viszont a szombati uszodába járó Vörös Keresztes csapat kirángatott a lakásból, amiért nagyon hálás vagyok nekik. Reggel készítettem egy hatalmas 6 tojásos krumplis omlettet és 10 órakor több kocsival elindultunk a hegyekbe, egy piknikezőknek kialakított helyszínre. A spanyoloknál nagyon népszerű a vasárnapot az egész családdal vagy baráti társasággal a hegyekben vagy a tengerparton tölteni, miközben sül a hús, fogynak a sörök, a gyerekek együtt játszanak, a felnőttek beszélgetnek - az üvöltöznek szó talán helyénvalóbb. Az elfoglalható helyek 1-1 kialakított helyszínen (ahol padok, székék, grillek vannak)limitált, így 10 óra körül már-már harcolni kell a helyekért. Szépen lassan mindenki megérkezett, dálutánra kész lettek a húsok, megebédeltünk, majd a bővös szám visszatért és desszertként előkerült 3 születésnapi torta a májusi ünnepelteknek, köztük az egyik egy 25-ös számmal, nekem címezve. Aztán felcsendült a "Boldog szülinapot, Boldog szülinapot..." magyarul, páran megtanulták és elénekelték nekem. Nagyon meghatódtam, erre végképp nem számítottam! Így alakult, hogy fantasztikus emberekkel tölthettem a múlt vasárnapot. Persze hiányoztak a szüleim, az ikertesóm és a magyarországi barátaim, akiket mindennél jobban szeretek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése