2009. október 13., kedd

Alpinismo

Hétfőn megmásztam az első hegyet Katalóniában. Ismét teljes véletlen, hogy eljutottam oda :) Október 12 spanyol nemzeti ünnep, a múlt hétvége ezért hosszú hétvége volt, így fordulhatott elő, hogy megérkezésem óta ma fogok először dolgozni, azt is csak délután (beszámoló később). Tegnapra nem volt programom, a város felfedezését terveztem. Dél körül a konyhában kezdtem a napot, amikor is megpróbáltam valamit "főzni", de szerencsétlenkedésemet látva egyik lakótársam, a katalán-izlandi fiú, Ari kezébe vette az irányítást és olyan ebédet rottyantott nekem, hogy csak na! Tintahal karikák rántva salátaágyon... hát nem panaszkodom. Itt egyébként mindenki tud főzni és remélem, hogy 9 hónap alatt nekem is sikerül elsajátítani valamit. Ahhoz képest, hogy Ari az elején megpróbált meggyőzni, hogy nem beszél angolul, egész jól elbeszélgettünk. Vele, a jazz dobos barátjával, Oriol-lal és egy iszonyú aranyos kutyával (Llesca) elindultunk délután, hogy megmásszuk a Terrassa melletti Sant Llorenç Del Munt hegyet...



Gyönyörű kilátás, tiszta levegő, katalán lovak, mászás, mászás, mászás... még sok ilyet szeretnék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése