2009. november 1., vasárnap

Domingo :) Qué bueno!!!

November 1... ma este gyertyát gyújtottam én is és nem feledkeztem meg rólatok nagyszülők, rokonok... de ezúttal kicsit másképp tettem.

Ma részt vettem életem első gyeplabda meccsén. Annabellenek szurkoltunk (Sasha, Robo, Mai, Juanan, Xavi), a francia lánynak, aki Terrassaban él és profi játékos. Nyertünk!!! :))) Aztán együtt megmásztuk a La Mola-t, mely hegység közvetlenül Terrassa mellett fekszik és gyönyörű. Ködben haladtunk felfelé szinte végig és a tetején nem sokat láttunk, de a közös kirándulás élményéért megérte! A hegy tetején egy vár áll, ahonnan jó időben állítólag még Mallorcat is látni :) Aztán este vacsora, kacsa Franciaországból, erdőben szedett gomba és krumli a köret :) Nyammmi!

Most itt ülök a gyertyákkal és nagyon szerencsésnek érzem magam. Nem szabad, hogy negatív gondolatok akár csak pár percre is elnyomják ezt az érzést. Nem vagyok egyedül, mert itt van a családom, itt vannak a barátaim, a legjobbak velem, még ha fizikailag nem is, de itt vannak, tudom! :)

Végül egy zene, amit mindenkinek nagy szeretettel ajánlok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése