2010. február 5., péntek

Happy! :)

4 hónap után végre megoldódott ez is: van nyelvtanfolyamom, melyet az egyesület finanszíroz (16 euro/szemszter). Számomra hihetetlen, hogy 4 hónapig csak panaszkodtak, hogy a helyi önkormányzat nyelviskolájában nincs hely és magam is többször ott voltam és folyamatosan kérdeztem, hátha... Már mindenki tudott a szervezetnél a problémáról, de senki sem tudta a megoldást (magán sulira nincs pénzük).

Szerdán találkoztam egyik helyi barátommal és meséltem neki erről, erre ő másnap felhívta az önkormányzatot és megkérdezte, hol tanulhatna külföldi ismerőse kvázi ingyen spanyolul, erre ők megadtak neki egy csomó telefonszámot. Körbehívta őket és kiderült, hogy még vagy 5 helyen Terrassaban ugyanilyen felnőttoktatási állami intézmény. Majd az egyik suliban közölték vele, hogy ha ma este elmegyek és beszélek a tanárral, akár kezdhetek is holnap. Így történt, hogy a projektem felénél, nem a szervezet, hanem egy jó szándékú ismerős megoldotta ezt az égető problémát 24 óra leforgása alatt... ezek után csak azt nem tudom, hogy mit csináltak a többiek, hiszen ők is itt laknak, ha komolyan vették volna, hogy szükségem van nyelvoktatásra, akkor már rég lettek volna óráim, ahogy az a szerződésemben is benne van!

Összepakoltam, ma délután még dolgozom, aztán holnap reggel irány Andalusia! :)
Süt a nap, kellemes-tavaszias szél fúj, 15 fok van és nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése